2009年7月27日星期一

Visit






上GZ 之前去了睇BB, 好耐無見佢, 個樣又變佐. 肥佐, 又靚仔佐.
BB俾婆婆寵壞, 之下佢喊 只要抱下就會收聲.
但E家抱之餘, 仲要行來行去, 要搖下, 拍下背脊...... 真係寵壞曬~
唔知點解, 我特別鍚BB, 見到佢喊, 打Sneeze, 肚餓, 我個心都會好唔舒服....
之前好擔心BB無人鍚, 無人照顧, 今次見完之後, 都安心好多. 因為有Faye婆婆, Faye姨媽, Faye舅
父.....寵佢.
本來決定唔去GZ, 但老爸好似好想我去, 一早打5.6 次電話來. 問完又問. 仲特登等我個幾鐘. 搞到
成村人等我地食飯. 仲俾3叔訓話佐幾句......==!
走ge時候, 老爸都好感觸, 見到蘭芳姑媽成個人變曬, 仲差D唔認得...仲眼濕濕....
病真係好恐怖, 大伯都話, 大家要做定心理準備. 好似睇得好化...甘....
Wish BB 健康長大.
Wish 姑媽身體健康.

沒有留言:

發佈留言