2009年7月24日星期五

小提琴與我





今日Lee Sir 第2次來睇我練琴. 幫我執大大 小小的毛病.
真係好感動.

一直鼓勵我, 給我信心.
I promise i will do the best for me, for you, for you guys.
這幾天, 我家的寶貝好像比較辛苦. 我每次拉到高音, 佢都企起身, 望住我.
好似要同我講, 你好嘈啊! 嘈死人啊~
哈哈~ 好鬼搞笑~
今日收到Mr. wu 的E-mail.
BA(Hons) Graphic Design
讀定唔讀??
讀定唔讀??
讀定唔讀??
我自己問佐自己數百次"究竟讀 定 唔讀",
問佐幾位老師意見~
答案係No answer~
You are reminded that our Application deadline: 27 July 2009(next Monday)
唔係gwar?? 甘急!
Andrew 又返佐Singapore .....
無人同我討論~
I'm so lost~

沒有留言:

發佈留言