2009年10月18日星期日

女大18變.



女大18變.
唯一沒有變的是, 包包面.
唯一變了的是, 我識笑.
之前睇番細細個的相片, 10張有8張(表情)都一樣.
但,
無論點變,
我始終係我.
Agree??
P.S. 多謝肥老闆俾信心我 將頭髮剪短.
想同大家分享一件趣事,
我: 我想同你講, 我頭先去佐剪頭髮.
C : 哦.
我 : 剪到好短WO
C : 哦.... 甘你一陣想食咩?
我 : 是但啦.
C : 又是但?!
我 :你一陣會唔會唔認得我GA?? 真係幾短下WO.
C : 甘一陣見La.
(居然一D反應都無..............)
C : wow~~~ 你點解剪到甘短ge... ?? 你E家個樣好似一個想整估人ge細路仔......哈哈哈哈哈哈哈哈
我 : 細路女得唔得啊??? =='
結果當然係俾我毒打佐一餐.

沒有留言:

發佈留言